با جذب یک مربی بومی دیگر ؛ کادر فنی نفت مسجدسلیمان تکمیل شد + عکس
با جذب یک مربی بومی دیگر ؛ کادر فنی نفت مسجدسلیمان تکمیل شد + عکس

شهر اولین ها // با اضافه شدن مربی دروازه بانان ، به نظر می رسد کادر فنی نفت مسجدسلیمان تکمیل شده و تمرینات این تیم هم اکنون در تهران در حال انجام است. به گزارش شهر اولین ها، زردپوشان نفت مسجدسلیمان از دیروز اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده اند و داریوش […]

شهر اولین ها // با اضافه شدن مربی دروازه بانان ، به نظر می رسد کادر فنی نفت مسجدسلیمان تکمیل شده و تمرینات این تیم هم اکنون در تهران در حال انجام است.

به گزارش شهر اولین ها، زردپوشان نفت مسجدسلیمان از دیروز اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده اند و داریوش صادقی بعنوان مربی دروازه بانان به این تیم اضافه شده تا پس از هوشنگ مرادی دومین مربی بومی کادرفنی نفتی ها به تیم ملحق شود. صادقی که سالها در تیم امیدهای نفت مسجدسلیمان بعنوان مربی دروازه بانان حضور داشته است سابقه حضور در لیگ کشور و چندین قهرمانی با این تیم در لیگ برتر خوزستان را در کارنامه دارد. علاوه بر این گودرز داودی سنگربان فعلی استقلال صنعتی و پژمان باقری گلر نیروی زمینی نیز از جمله شاگردان وی می باشند.ضمن اینکه محمد احمدپوری گلر موفق امیدهای نفت مسجدسلیمان از دیگر دروازه بانانی است که زیر نظر صادقی به فوتبال حرفه ای معرفی شده است.

اضافه شدن صادقی به کادرفنی نفتی ها علاوه بر حضور هوشنگ مرادی که از سال گذشته مشغول بکار بوده است ؛ همچنین انتخاب بیژن دانش بعنوان سرپرست زردپوشان نویدبخش بومی گرایی بیشتر در این تیم می باشد که امیدورایم در نهایت به موفقیت شیران زاگرس در رقابتهای لیگ یک امسال منجر شود.

IMG-20160724-WA0013