باور کنیم یا نه ؟/ فاضلاب مسجدسلیمان ردیف دار می شود …
باور کنیم یا نه ؟/ فاضلاب مسجدسلیمان ردیف دار می شود …

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر عامل  آب و فاضلاب خوزستان گفت: آب و فاضلاب خوزستان حجم سنگینی از خدمات را مدیریت کرده است و این باعث شد تا حجم سنگین منابع مالی به دوش شرکت سنگینی کند که باعث شد بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی را در حوزه آب و فاضلاب شهری مدیریت کند […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر عامل  آب و فاضلاب خوزستان گفت: آب و فاضلاب خوزستان حجم سنگینی از خدمات را مدیریت کرده است و این باعث شد تا حجم سنگین منابع مالی به دوش شرکت سنگینی کند که باعث شد بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی را در حوزه آب و فاضلاب شهری مدیریت کند و از این میزان چیزی بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی جاری ماست.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها علیمرادی در ادامه افزود : متاسفانه شرایط اقتصادی که دولت در آن قرار گرفته عرصه را برای آب و فاضلاب تنگ کرده است.علیمرادی ادامه داد: میزان مشکلات بیشتر از امکانات موجود می باشد و این طلب می کند در کنار منابع دولتی از منابع غیر دولتی نیز استفاده شود .وی با تشکر از شورای شهر مسجدسلیمان گفت: شورای شهر مسجدسلیمان اولین شورای شهری بود که تبصره ۳ را در استان خوزستان مصوب کردند این یک اقدام هوشمندانه ای بود که از یک نگاه بازدارنده به یک نگاه تصریع کننده تبدیل شد.

مدیر کل آبفای خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هر آنچه در توان داشتیم برای حل مشکلات مسجدسلیمان بکار بستیم. در مسجدسلیمان برای سال جاری حدود ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که آن را به یک میلیارد و دویست میلیون تومان رساندیم. در یک قلم کمک به مسجدسلیمان ۹۰۰ میلیون تومان از بدهی گذشته به پیمانکاران را پرداخت نمودیم. من قبول دارم که انتظارات مردم مسجدسلیمان انتظارات بجایست اما تکرار می کنم خادمان شما در آب و فاضلاب هر آنچه در توان دارند برای حل مشکلات مردم بکار بستند.وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم مصوبه ماده ۲۱۵ را بگیریم و طرح فاضلاب مسجدسلیمان ردیف دار شود.