بانوی قصه گوی مسجدسلیمانی یکی از برگزدیدگان مسابقه قصه گویی رضوی استان خوزستان شد
بانوی قصه گوی مسجدسلیمانی یکی از برگزدیدگان مسابقه قصه گویی رضوی استان خوزستان شد

شهر اولین ها//مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از معرفی برگزیدگان استانی مسابقه « قصه‌گویی و معرفی شخصیت رضوی » خبر داد. به گزارش شهر اولین ها به نقل از زاگرس خبر، غلامرضا شنبدی گفت: هیئت‌ داوران مرحله استانی مسابقه « قصه‌گویی رضوی » کانون پرورش فکری بر اساس اولویت آسیه رحمتی […]

شهر اولین ها//مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از معرفی برگزیدگان استانی مسابقه « قصه‌گویی و معرفی شخصیت رضوی » خبر داد.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از زاگرس خبر، غلامرضا شنبدی گفت: هیئت‌ داوران مرحله استانی مسابقه « قصه‌گویی رضوی » کانون پرورش فکری بر اساس اولویت آسیه رحمتی با قصه “سربازی با پیشانی‌بند قرمز” از  اندیمشک، مرجان نوروزی زاده با قصه “دروازه هشتم” از اهواز، فاطمه حسن نسب با قصه‌”بیابان سبز” از بهبهان،    زهرا امامی راد با قصه ” آرزوی نصرالله ” از مسجدسلیمان و مریم علیدادی با قصه “خورشید بر بام” از اهواز را به‌عنوان بهترین قصه‌گویان رضوی استان به دبیرخانه کشوری این مسابقه در کانون معرفی کرد.

وی افزود: در مرحله استانی مسابقه « قصه‌گویی رضوی » کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ۲۵ قصه‌گو در دو بخش مربیان کانون و آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۴ قصه‌گوی کانونی و یک قصه گوی آزاد توانستند جواز حضور در مرحله کشوری این مسابقه را کسب کنند.

شبندی اظهار داشت: در مسابقه «معرفی شخصیت رضوی» یکی دیگر ازمجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک ونوجوان چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضاعلیه‌السلام نیز لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اثر “گل دانایی” توانست رتبه‌ی برتر این مسابقه را به خود اختصاص دهد و به مرحله‌ی کشوری راه یابد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد:

متانت وسخاوت (ازسیره اخلاقی امام رضاعلیه‌السلام ومعارف رضوی) باتکیه‌ برشعار « شمس‌الشموس، خورشید متانت وسخاوت » محورهای موضوعی این دو مسابقه بود که در مسابقه « قصه‌گویی رضوی » مربیان کانون و آزاد بایکدیگر رقابت کردند و مسابقه« معرفی شخصیت رضوی » آن نیز به رقابت مربیان کانون اختصاص داشت.