بازدید مجری طرح موزه های صنعت نفت از موزه نفت مسجدسلیمان
بازدید مجری طرح موزه های صنعت نفت از موزه نفت مسجدسلیمان

شهر اولین ها// دکتر اکبر نعمت الهی مجری طرح موزه های صنعت نفت از بخش های مختلف موزه نفت مسجدسلیمان بازدید کرد . دکتر نعمت الهی پس از بازدید از نیروگاه برق تمبی و ساختمان اصلی موزه بی بیان با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر از پیگیری ها و اقدامات شرکت بهره […]

شهر اولین ها// دکتر اکبر نعمت الهی مجری طرح موزه های صنعت نفت از بخش های مختلف موزه نفت مسجدسلیمان بازدید کرد .

دکتر نعمت الهی پس از بازدید از نیروگاه برق تمبی و ساختمان اصلی موزه بی بیان با حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت ضمن تقدیر از پیگیری ها و اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اجرای این پروژه گفت : طرح احداث موزه های صنعت کشور از اهمیت خاصی نزد وزیر نفت برخوردار است.
وی تصریح کرد: در خصوص اهمیت این طرح همین را بس که بگویم طرح موزه های صنعت نفت تنها پروژه ای است که در طول حیات صنعت نفت مستقیماً زیر نظر شخص وزیر است و حکم مجری آن را مشارالیه صادر و امضاء نموده و هر هفته از بنده در خصوص وضعیت آن گزارش می خواهند.
نعمت الهی افزود: امروز به دنبال آن هستیم در کنار تولید، تورهای گردشگری صنعتی را راه اندازی کنیم تا همگان با تاریخچه این ماده ارزشمند و نقش آن در تحولات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مناطق آشنا شوند.
وی ادامه داد: راه اندازی تورهای صنعتی نه تنها موجب گردش اقتصادی این منطقه می شود بلکه تحولات فرهنگی مثبت را به دنبال دارد و به احداث و توسعه زیر ساخت های رفاهی و خدماتی از قبیل فرودگاه، هتل، جاده، رستوران ، بازارچه های عرضه کننده سوغات و سایر زیر ساخت ها کمک کرده و نقش مستقیم در تحولات فرهنگی – اجتماعی منطقه دارد .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تأکید بر اینکه تمامی تلاش کارشناسان بخش های مختلف این شرکت، تسریع در راه اندازی این پروژه مهم و شاخص می باشد گفت :شرح کارهای لازم این پروژه با استفاده از برخی نظرات طراح اولیه انجام و موافقت نامه های لازم کسب گردیده است .
مهندس قباد ناصری افزود: اعتقاد دارم هرگونه تغییر در طرح و نقشه ها می بایست به صورت اصولی و بر اساس نیازهای موزه ای و با کسب نظر متخصصان صنعت موزه و گردشگری باشد .
وی با اشاره به اینکه شروع مجدد این پروژه موجی از شادی را در میان شهروندان و دوست داران این شهر بوجود آورده گفت: مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان یکی از پیشرو ترین دستگاه دولتی شهرستان و منطقه از اینکه به نمایندگی از دولت تدبیر و امید توانسته موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کند بسیار خوشحال و شاکر است .