بازدید فرماندار بهمراه فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت از بزرگترین کارگاه تولید ماسک مسجدسلیمان
بازدید فرماندار بهمراه فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت از بزرگترین کارگاه تولید ماسک مسجدسلیمان

شهر اولین ها// دکتر محمد پاکدل فرماندار و سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان بازدید کردند. به گزارش شهر اولین ها، به مبارکی روز جمهوری اسلامی فرماندار و فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از کارگاه تولید ماسک قرار گاه امیرالمومنین”ع”موسسه خیریه محبان علی ابن […]

شهر اولین ها// دکتر محمد پاکدل فرماندار و سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان بازدید کردند.

به گزارش شهر اولین ها، به مبارکی روز جمهوری اسلامی فرماندار و فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از کارگاه تولید ماسک قرار گاه امیرالمومنین”ع”موسسه خیریه محبان علی ابن ابیطالب ع در دوازدهمین روز فعالیت مورد بازدید قرار گرفت.

 قرارگاه امیرالمومنین“ع” مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب “ع”بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تا کنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت داشته است امروز پس از دوازده روز کار و تلاش شبانه روزی جمعی از خواهران و برادران این قرارگاه در کارگاه تولید ماسک مورد بازدید فرماندار و فرماندهی سپاه شهرستان قرار گرفت.
دراین قرارگاه ۲۵چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵نفر از انان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند در کارگاه تولید ماسک این قرارگاه روزانه ۵۰۰۰هزار ماسک تولید و بصورت رایگان به صورت هدفمند توزیع می شود.
دکترپاکدل طی این بازدید عنوان نمود:فعالیتی که در این کارگاه شکل گرفته است کاری قابل تقدیر است حتی می شود گفت در سطح استان هم کم نظیر است همه چیز منظم مرتب و اصولی است حضور این تعداد خواهر خیر خواه باعث افتخار جامعه ما می باشد.

سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان: بدون شک به لطف خداوند متعال با همت مردم و مسئولین کرونا راشکست خواهیم داد،امروز در این قرارگاه شاهد تجلی ایثار و معرفت جمعی از خواهران و برادران موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب ع هستیم که برای سلامتی شهروندان و امنیت جامعه به میدان مبارزه و جهاد امده اند این حرکت و این اقدام کم نظیر انها قابل تقدیر است.
در پایان مدیر عامل موسسه محمدرضا کرمزاده اعلام داشت:ضمن تشکر از حضور فرماندار محترم و فرماندهی محترم سپاه پاسداران شهرستان و سایر مسئولان وهمراهان حضور این عزیزان قوت قلبی برای همه سربازان این عرصه است. کرم زاده در ادامه بیان کرد: این کارگاه ازاول فروردین شروع بکار کرده است و بطور متوسط روزانه پنج هزار ماسک تولید می کند و تدارک اولیه ۲۰۰هزار ماسک دیده شده است و تا ریشه کنی کامل کرونا در سایه عنایت قائم آل محمد ص این فعالیت ادامه خواهد داشت. در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.
شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴
بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.