بازدید از روند اجرایی کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان
بازدید از روند اجرایی کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان

شهر اولین ها// معاون مدیرعامل بنیاد مستغضفان کشور و مدیرعامل صنایع بنیاد مستضعفان، امروز، سوم آبان‌ماه از کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کرد. سید محمد اتابک به همراه مسئولین شهرستان از روند اجرایی کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کردند و در جریان وضعیت این کارخانه قرار گرفتند. سیدعباس حسینی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در حاشیه این بازدید […]

شهر اولین ها// معاون مدیرعامل بنیاد مستغضفان کشور و مدیرعامل صنایع بنیاد مستضعفان، امروز، سوم آبان‌ماه از کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کرد.

سید محمد اتابک به همراه مسئولین شهرستان از روند اجرایی کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان بازدید کردند و در جریان وضعیت این کارخانه قرار گرفتند.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در حاشیه این بازدید اظهارکرد: فاز اول پروژه کارخانه آلومینیوم ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر یک درصد از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم.

وی افزود: تا الان برای اجرای این پروژه از هیچ‌گونه منابع بانکی استفاده نشده و تلاش‌های بی‌وقفه هر دو استاندار (قبلی و فعلی) و حمایت‌های مسئولین اجرایی استان، عامل دستیابی به پیشرفت است.

حسینی تصریح کرد: تاکنون هیچکدام از بانک‌های استان هیچ حمایتی از پروژه کارخانه آلومینیوم در شهرستان مسجدسلیمان نداشته اند و هیچ کمک مالی نکرده اند.

وی بیان کرد: همدلی مردم منطقه و مسئولین شهرستان، باعث پیشرفت این پروژه تاکنون شده است اما بعد از یک سال و شش ماه کار کردن، هنوز موانعی وجود دارد.

حسینی با اشاره به مشکلات زیرساختی در پروژه گفت: با توجه به این‌که فاز اول پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد اما هنوز کارخانه از سیستم‌های مخابراتی بی‌بهره است و این مساله برای ما مشکل ساز خواهد شد.

وی بیان کرد: هفته آینده، ۱۳ آبان زمان برگزاری آزمون استخدامی کارخانه است که مجری برگزاری آزمون سازمان سنجش است و در حال حاضر تعداد زیادی متقاضی کار و بیش از حد انتظار ما در این آزمون ثبت نام کرده اند و متقاضیان از شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا هستند ‌باشد.