بازدید از اقدامات ارزشمند محیط زیستی در منطقه پتروشیمی مسجدسلیمان + تصاویر
بازدید از اقدامات ارزشمند محیط زیستی در منطقه پتروشیمی مسجدسلیمان + تصاویر

شهر اولین ها// جمعی از فعالین محیط زیست بهمراه رییس اداره محیط زیست و معاون اداره منابع  طبیعی مسجدسلیمان و کارشناسان دو اداره از اقدامات ارزشمند شرکت میثاق مهر جنوب واقع در منطقه پتروشیمی زیلایی بازدید نمودند. به گزارش روابط عمومی سمن های محیط زیستی مسجدسلیمان ، طی این برنامه که روز گذشته انجام گرفت […]

شهر اولین ها// جمعی از فعالین محیط زیست بهمراه رییس اداره محیط زیست و معاون اداره منابع  طبیعی مسجدسلیمان و کارشناسان دو اداره از اقدامات ارزشمند شرکت میثاق مهر جنوب واقع در منطقه پتروشیمی زیلایی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی سمن های محیط زیستی مسجدسلیمان ، طی این برنامه که روز گذشته انجام گرفت شرکت کنندگان ضمن بازدید از فعالیت های ارزشمند شرکت میثاق مهر جنوب در حوزه محیط زیست بازدید نموده و برای ساعاتی با مجموعه این شرکت به گفتگو و تبادل نظر در این خصوص پرداختند. این شرکت تحت مدیریت سیدعلی موسوی جلالی در سالهای اخیر ضمن کاشت نهال های گونه بومی شهرستان در حومه محوطه تجهیز کارگاه خود و نگهداری و آّبیاری آن ها نقش مهمی در توسعه فضای سبز و گسترش فرهنگ محیط زیست منطقه داشته است.

از طرفی دیگر رعایت نمودن اصول ایمنی و بهداشت کارگاهی و عدم ایجاد آلودگی های محیط زیستی در منطقه موجب گردیده که شرکت میثاق مهر بعنوان معدود شرکت های مطلوب از حیث فعالیتهای محیط زیستی معرفی گردند و این موضوع نقش مهمی در الگوبرداری سایر شرکت ها از این رَویه خواهد داشت.

وحید شالویی رییس اداره محیط زیست مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از مجموعه شرکت مذکور بویژه مدیریت آن ابراز امیدواری کرد که این فرهنگ در سالهای آتی فراگیر شود. ضمن اینکه به مناسبت هفته منابع طبیعی و از سویی رضایی معاون اداره منابع طبیعی شهرستان 50 اصله نهال خرما به این شرکت هدیه گردید.