طی بارندگی اخیر تنها خسارات جزئی به بافتهای فرسوده منطقه کلگه وارد شده است
طی بارندگی اخیر تنها خسارات جزئی به بافتهای فرسوده منطقه کلگه وارد شده است

سایت خبری شهر اولین ها//فرماندار مسجدسلیمان گفت: بارندگی های اخیر به ویژه در شب گذشته به میزان ۶۵ میلیمتر و جاری شدن سیلاب، بحران و مشکل حادی را برای این شهرستان ایجاد نکرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،علیرضا گوروئی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان […]

سایت خبری شهر اولین ها//فرماندار مسجدسلیمان گفت: بارندگی های اخیر به ویژه در شب گذشته به میزان ۶۵ میلیمتر و جاری شدن سیلاب، بحران و مشکل حادی را برای این شهرستان ایجاد نکرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،علیرضا گوروئی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان قبل از بارندگی بر اساس پیش بینی هواشناسی تشکیل جلسه داد و تقسیم کار بین شهرداری، ستاد بحران و راه و شهرسازی انجام شد.
وی افزود: به علت تمهیدات انجام شده، سیلاب جاری در این شهرستان باعث تخلیه هیچ روستایی نشد و فقط برخی راههای روستایی دچار مشکل شد.
گوروئی ادامه داد: قطعی گسترده برق را نیز شاهد بودیم اما با تلاش مسئولان ذیربط وصل شد.
فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: شب گذشته تا صبح با سایر اعضای مدیریت بحران از مناطقی که احتمال خسارت وجود داشت بازدید کردیم که فقط خسارتهای جزئی به روستای منطقه کلگه به بافتهای فرسوده وارد شده بود.
بارشهای شدید باران در سه روز گذشته در خوزستان و استانهای بالا دست خوزستان باعث ایجاد سیلاب و طغیان رودخانه های استان خوزستان به خصوص رودخانه کارون شد.
طغیان کارون تاکنون موجب شده چندین روستای مسیر کارون در شهرستانهای دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر و اهواز شود که خوشبختانه با تدبیر مسئولان استان تلفات جانی در پی نداشته است.