اینفوگرافی تقابل نفت مسجدسلیمان با نمایندگان فوتبال بوشهر/حسرت همیشگی برد نفت و نوستالژی سوپرگل عباس عسکری
اینفوگرافی تقابل نفت مسجدسلیمان با نمایندگان فوتبال بوشهر/حسرت همیشگی برد نفت و نوستالژی سوپرگل عباس عسکری

سایت خبری شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی اینهفته مقابل ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد که تاکنون در برابر نمایندگان بوشهر شکست نخورده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفتی ها تاکنون دوبار برابر ایرانجوان و دوبار نیز مقابل شاهین بوشهر قرار گرفته اند که دو پیروزی و دو تساوی را […]

سایت خبری شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی اینهفته مقابل ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد که تاکنون در برابر نمایندگان بوشهر شکست نخورده است.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفتی ها تاکنون دوبار برابر ایرانجوان و دوبار نیز مقابل شاهین بوشهر قرار گرفته اند که دو پیروزی و دو تساوی را رقم زده اند.اولین تقابل زردپوشان با تیمی از بوشهر به نهم آذرماه 91بازمیگردد که جدال نفت و شاهین بوشهر در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به تساوی بدون گل منجر شد .در دیدار برگشت اما نفتی ها در بوشهر با یک گل به پیروزی دست یافتند .

نفت-بوشهر
تاریخچه مصاف قبلی ایرانجوان و نفت نیز به فصل 93-92 بازمی گردد که جدال دو تیم در مهرماه 92 در بوشهر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
اما شاید یکی از حماسی ترین و بیادماندنی ترین دیدارهای شیران زاگرس در بازی برگشت برابر ایرانجوان و درمقابل دیدگان بیش از 10 هزارنفر از هواداران مشتاق مسجدسلیمانی رقم خورد.
در حالی مسابقه دوتیم میرفت که باتساوی بدون گل خاتمه یابد ،در دقیقه 96 بود که عباس عسکری پشت ضربه کاشته قرار گرفت و با شلیکی تماشایی از فاصله 40متری دروازه ایرانجوان را فرو ریخت تا بوشهری ها با دست خالی مسجدسلیمان را ترک کنند.
اکنون نیز نفتی ها با روحیه ای مضاعف و اینکه هیچگاه مقابل فوتبال بوشهر بازنده نبوده اند برای کسب سه امتیاز مقابل حریف سابقه دار و قدیمی خود صف آرایی خواهند کرد.

 

تصاویر دیدار بیاد ماندنی نفت-ایرانجوان :

 

 

ترکیب اصلی نفت در این دیدار…

کادر فنی…

نیمکت ذخیره های نفت…

جدال هوایی فیض الهی و مدافعین ایرانجوان

حمزه حدادی…

حکیم نصاری…

حسین مالکی…

سجاد فیض الهی…

رضا درویشی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و عملکرد خوبی داشت.روند بهبودی رضا بسیار عالی و زود سپری شد و بازهم شاهد حضور رضا در میدان و گلزنی هایش برای تیم نفت خواهیم بود.

میثم دورقی هافبک تخریبی و شوت زن  نفت در میانه میدان…

میلاد داودی…مهاجم با اخلاق نفت

عباس عسکری پشت ضربه کاشته قرار گرفت و با تیز هوشی ضربه اش را به جایی زد که از دست کرم الهی کاری ساخته نبود.از بازی قبلی مقابل راهیان که عسکری در ترکیب ثابت قرار گرفت عملکرد فوق العاده ایی داشت.

اصغر کرم الهی سنگربان خوب بوشهر هرچقدر تلاش کرد نتوانست توپ را دفع کند و درواقع فقط نوک انگشتانش به توپ خورد .اما شدت ضربه عسکری به حدی بالا بود که کاری از دست کرم الهی بر نمیامد.

شادی عباس عسکری بعد از گل …