اینفوگرافی تاریخچه مصاف ایرانجوان بوشهر-نفت مسجدسلیمان/ در حسرت شکست نفت !!
اینفوگرافی تاریخچه مصاف ایرانجوان بوشهر-نفت مسجدسلیمان/ در حسرت شکست نفت !!

شهر اولین ها//ایمان کاهکش : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فصل جاری در حالی مقابل ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد که تاکنون در برابر نمایندگان بوشهر شکست نخورده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفتی ها تاکنون شش بار برابر ایرانجوان و دوبار نیز مقابل شاهین بوشهر […]

شهر اولین ها//ایمان کاهکش : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فصل جاری در حالی مقابل ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد که تاکنون در برابر نمایندگان بوشهر شکست نخورده است.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفتی ها تاکنون شش بار برابر ایرانجوان و دوبار نیز مقابل شاهین بوشهر قرار گرفته اند که چهار پیروزی و چهار تساوی را رقم زده اند.اولین تقابل زردپوشان با تیمی از بوشهر به نهم آذرماه ۹۱بازمیگردد که جدال نفت و شاهین بوشهر در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به تساوی بدون گل منجر شد .در دیدار برگشت اما نفتی ها در بوشهر با یک گل به پیروزی دست یافتند .

دو تیم نفت و ایرانجوان اکنون پس از ۲۳۳ روز باردیگر رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.تاریخچه مصاف قبلی ایرانجوان و نفت نیز به دیماه سال گذشته بازمی گردد که جدال دو تیم در بوشهر با تساوی بدون گل خاتمه یافت. از سویی دیگر جدال دو تیم در در بوشهر تاکنون با دو تساوی و یک پیروزی به سود نفتی ها پایان یافته است.
اما شاید یکی از حماسی ترین و بیادماندنی ترین دیدارهای شیران زاگرس در بازی برگشت فصل ۹۳-۹۲ برابر ایرانجوان و درمقابل دیدگان بیش از ۱۰ هزارنفر از هواداران مشتاق مسجدسلیمانی رقم خورد.در حالی مصاف دوتیم میرفت که باتساوی بدون گل خاتمه یابد ،در دقیقه ۹۶ بود که عباس عسکری پشت ضربه کاشته قرار گرفت و با شلیکی تماشایی از فاصله ۴۰متری دروازه ایرانجوان را فرو ریخت تا بوشهری ها با دست خالی مسجدسلیمان را ترک کنند.
اکنون نیز نفتی ها با روحیه ای مضاعف و اینکه هیچگاه مقابل فوتبال بوشهر بازنده نبوده اند و همچنین با دو برد هفته های ابتدایی لیگ امسال برای کسب سه امتیاز مقابل حریف سابقه دار و قدیمی خود صف آرایی خواهند کرد.

گفتنی است که دیدار دو تیم ایرانجوان و نفت مسجدسلیمان عصر روز یکشنبه ۵ شهریورماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.