اینفوگرافی تاریخچه تقابل نفت مسجدسلیمان -نساجی مازندران
اینفوگرافی تاریخچه تقابل نفت مسجدسلیمان -نساجی مازندران

شهر اولین ها// ایمان کاهکش: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان نساجی مازندران خواهد بود. نکته جالب در تاریخ تقابل دوتیم شکست نفتی ها در هرسه دیدار دور رفت مقابل مازنی ها بوده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، دو تیم نساجی و نفت […]

شهر اولین ها// ایمان کاهکش: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان نساجی مازندران خواهد بود. نکته جالب در تاریخ تقابل دوتیم شکست نفتی ها در هرسه دیدار دور رفت مقابل مازنی ها بوده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، دو تیم نساجی و نفت پس از ۱۳۸ روز و برای هفتمین بار در تاریخ رقابتهای لیگ دسته اول مقابل یکدیگر قرار می گیرند.نکات جالب توجه مصاف این دو تیم به شرح زیر می باشد :

naft- nasaji

-در آخرین مصاف دو تیم که با پیروزی نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت فرزاد حافظی بعنوان سرمربی روی نیمکت زردپوشان حضور داشت که مازنی ها با دو گل مغلوب نفتی ها شدند.

-در سه دیدار برگزار شده در ورزشگاه وطنی قائمشهر ، نفتی ها با یک تساوی و دو شکست ، تنها یک امتیاز کسب نموده اند و گلی بثمر نرسانده اند تا در صورت کسب پیروزی و گلزنی در این دیدار این طلسم شکسته شود.

-اولین تجربه بهروز مکوندی در سمت سرمربیگری نفت با شکست خانگی مقابل نساجی رقم خورد. شکستی که در ۶ دقیقه اتفاق افتاد و در حالی که نفت با دو گل حسین مالکی  در دقایق ۵۰ و ۶۶ از حریف خود پیش بود در عرض ۶دقیقه پیروزی شیرین خانگی را با شکست سه بر دو عوض کرد.

-یکی از سنگین ترین شکستهای تاریخ فوتبال نفت در لیگ دسته اول مقابل نساجی مازندران و در ۲۷مهرماه ۹۱ رقم خورد. دیداری که قرمزپوشان مازنی با نتیجه چهار بر یک بسود خود خاتمه دادند.

-از ۶ گلی که نفتی ها در دیدارهای گذشته مقابل نساجی بثمر رسانده اند سهم حسین مالکی ۳ گل ، سعید شیرازی ، فرزاد محمدی و محسن آذرباد نیز یک گل بوده است.

-حضور محمودفکری و سهراب بختیاری زاده دو بازیکن سابق استقلال تهران روی نیمکت دو تیم از نکات جالب توجه این دیدار خواهد بود.

IMG-20160802-WA0016