اینفوگرافی تاریخچه تقابل تیمهای نفت مسجدسلیمان- پارسه تهران
اینفوگرافی تاریخچه تقابل تیمهای نفت مسجدسلیمان- پارسه تهران

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش:  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان پارسه تهران خواهد بود.این دو تیم تاکنون در چهار دیدار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که تنها یک دیدار آن با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،دو تیم […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش:  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان پارسه تهران خواهد بود.این دو تیم تاکنون در چهار دیدار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که تنها یک دیدار آن با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،دو تیم فوتبال نفت و پارسه در حالی این هفته مقابل هم صف آرایی می کنند که در چهار مسابقه پیشین روبروی هم تنها یک بار به تساوی دست یافته اند ، نفتی ها دو بار و پارسه نیز یک بار پیروز مسابقه بوده اند. نکات جالب توجه و خواندنی این دیدار به شرح زیر می باشد :

  • دو تیم نفت و پارسه در حالی پس از ۶۰۶ روز مقابل یکدیگر قرار می گیرند که در آخرین مصاف قرمزپوشان با یک گل برنده از زمین خارج شده بودند.

 

  • علیرضا امامی فر تاکنون ۴ بار بعنوان سرمربی پارسه مقابل نفتی ها قرار گرفته است در حالی که زوران اسمیلسکی (برد) ، فرزاد حافظی (برد) ، داریوش یزدی ( تساوی) و بهروز مکوندی ( باخت) سرمربی زردپوشان در تقابل با پارسه بوده اند.

 

  • در چهار دیدار گذشته نفتی ها ۵ گل وارد دروازه پارسه نمودند که پنج گلزن متفاوت به نامهای حسین مالکی، فرزاد محمدی، مصطفی یرفی، سعید شیرازی و جاسم صادقی زننده این گلها بوده اند.

 

  • شروع سرمربیگری فرزاد حافظی در نفت مسجدسلیمان مقابل پارسه تهران و در ۱۷ دیماه سال ۹۱ بود. زمانی که باشگاه نفت اقدام به برکناری ناگهانی اسمیلسکی نمود و نفت با حضور حافظی بر روی نیمکت بعنوان سرمربیگری توانست دو بر یک به پیروزی دست یابد.

 

  • تیم پارسه در دو دیداری که در ورزشگاه بهنام محمدی مقابل نفت قرار گرفته با کسب تنها یک امتیاز ( یک تساوی و یک شکست) ، تا حدود زیادی ناکام بوده است.

 

 

naft - parse

گزارش دیدار پارسه ۰ – نفت مسجدسلیمان ۲

گزارش دیدار نفت مسجدسلیمان ۲- پارسه ۱

گزارش دیدار نفت مسجدسلیمان ۱ – پارسه ۱

گزارش دیدار پارسه ۱ – نفت مسجدسلیمان ۰