اهالی منطقه مالجونکی همچنان در انتظار بهره برداری از پل پیاده رو
اهالی منطقه مالجونکی همچنان در انتظار بهره برداری از پل پیاده رو

شهر اولین ها//هرچند انتظار می رفت تا پس از بازدید میدانی سرپرست فرمانداری و شهردار از پل مالجونکی، وعده بهره برداری از این پل تا پایان شهریور تحقق یابد اما به نظر می رسد همچنان می بایست در انتظار ماند. این در حالی است که پل پیاده رو مالجونکی جزو مطالبات اصلی اهالی منطقه به […]

شهر اولین ها//هرچند انتظار می رفت تا پس از بازدید میدانی سرپرست فرمانداری و شهردار از پل مالجونکی، وعده بهره برداری از این پل تا پایان شهریور تحقق یابد اما به نظر می رسد همچنان می بایست در انتظار ماند. این در حالی است که پل پیاده رو مالجونکی جزو مطالبات اصلی اهالی منطقه به شمار می رود و تعلل در تکمیل آن و در پیش بودن بارش ها چالش های جدی پیش روی شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر اولین ها، اواسط تابستان سالجاری در بازدید مشترک سرپرست فرمانداری و شهردار مسجدسلیمان از پل مالجونکی مقرر شد تا بهره برداری از هر دو پل پیاده رو و ماشین رو در پایان شهریور انجام پذیرد. وعده ای که تنها در قامت وعده ماند و اکنون یکماه پس از موعد مقرر و در حالی که شهرداری با سرپرست اداره می شود همچنان در حال عملیات اجرایی می باشد. از طرفی با توجه به در پیش بودن بارش ها و چالش های احتمالی پیش روی اهالی منطقه انتظار می رود که تکمیل پل و بهره برداری از آن به زودی انجام گیرد.

 

علاوه بر این گفته می شود نظارت این پروژه به یکی از پرسنل بازنشسته شهرداری محول شده که رد پای عضو شورای شهر در بکارگیری از این فرد دیده می شود. اقدامی که تخلف آشکار تلقی شده و با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و نیز لزوم جوان سازی ساختار نظارت تخصصی و کارشناسی پروژه های شهرداری  و اجرای روح قانون نیازمند پیگیری جدی سرپرست شهرداری در این خصوص می باشد.

گفتنی است پس از سیل سال گذشته متاسفانه راه دسترسی مردم منطقه مالجونکی از طریق پل پیاده رو از بین رفت همچنین پل ماشین راه این منطقه نیز به دلیل شرایط موجود بسیار ناایمن شده و مشکلات زیادی برای اهالی منطقه ایجاد نموده است. امیدواریم ضمن تسریع در تکمیل و بهسازی پل پیاده رو و ماشین رو و همچنین پیگیری موضوع نظارت این پروژه که گفته می شود از پرسنل بازنشسته شهرداری می باشد، علاوه بر بهره برداری از پل نسبت به استفاده از کارشناسان جوان و متخصص در نظارت پروژه هایی از این قبیل و عدم بکارگیری از بازنشستگان اقدامات عملی صورت پذیرد.