امضای استاندار سابق خوزستان پای حکم شهردار جدید مسجدسلیمان …
امضای استاندار سابق خوزستان پای حکم شهردار جدید مسجدسلیمان …

سایت خبری شهر اولین ها// استاندار خوزستان در آخرین روزهای کاری خود در سمت استاندار حکم عبدالله قاسمی را بعنوان شهردار مسجدسلیمان امضا نموده و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی بزودی در این سمت مشغول به کار خواهد شد. در این حکم  به تاریخ 95/02/05 خطاب به قاسمی آمده : […]

سایت خبری شهر اولین ها// استاندار خوزستان در آخرین روزهای کاری خود در سمت استاندار حکم عبدالله قاسمی را بعنوان شهردار مسجدسلیمان امضا نموده و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی بزودی در این سمت مشغول به کار خواهد شد. در این حکم  به تاریخ 95/02/05 خطاب به قاسمی آمده :

جناب آقای عبدالله قاسمی صالح بابری

سلام علیکم

در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/03/01 با اصلاحات بعدی ،با توجه به پیشنهاد شماره 12/1650 مورخ 94/12/18  شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به موجب این حکم به سمت شهردار مسجدسلیمان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به پرودگار سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش مشارکت مردم در اداره امور ، توسعه و عمران شهری موفق و موید باشید.

عبدالحسین مقتدایی

استاندار خوزستان