اقدام قابل تأمل شهرداری مسجدسلیمان برای فروش بخشی از بهشت زهرای چهاربیشه + تصاویر
اقدام قابل تأمل شهرداری مسجدسلیمان برای فروش بخشی از بهشت زهرای چهاربیشه + تصاویر

شهر اولین ها//با وجود اینکه به نظر می رسد آرامستان منطقه چهاربیشه دیگر ظرفیت دفن متوفیان را ندارد و شهرداری شهرستان بایستی در اندیشه ایجاد مکان جدیدی برای خاکسپاری مردگان باشد، این روزها اتفاقی قابل تأمل این منطقه را تحت الشعاع خود قرار داده است. شنیده ها حاکی از آن است شهرداری مسجدسلیمان اقدام به […]

شهر اولین ها//با وجود اینکه به نظر می رسد آرامستان منطقه چهاربیشه دیگر ظرفیت دفن متوفیان را ندارد و شهرداری شهرستان بایستی در اندیشه ایجاد مکان جدیدی برای خاکسپاری مردگان باشد، این روزها اتفاقی قابل تأمل این منطقه را تحت الشعاع خود قرار داده است. شنیده ها حاکی از آن است شهرداری مسجدسلیمان اقدام به فروش بخشی از محدوده بهشت زهرای چهاربیشه نموده که چندین قبر چندساله نیز در این محدوده واقع گردیده و اعتراض خانواده متوفیان را در پی داشته است.

به گزارش شهر اولین ها و به نقل از شاهدین عینی، شهرداری مسجدسلیمان اخیراً اقدام به فروش بخشی از محدوده بهشت زهرای چهاربیشه نموده که گویا دارای قدمت زیادی می باشد. اگر چه شهرداری با نصب تابلویی در این محدوده اعلام داشته که دفن اموات در محوطه قدیمی قبرستان ممنوع می باشد ، اما گویا در این محدوده قبر متوفیانی نیز قرار گرفته چند سال از دفن آنها گذشته و این موضوع اعتراض برخی از خانواده ها و شهروندان را که قبور عزیزانشان در این محدوده قرار گرفته در پی داشته است. شنیده ها حاکی از آن است که حتی برخی از شهروندان با اطلاع از این موضوع در نظر دارند تا ضمن مراجعه حضوری به شهرداری اعتراض خود را نسبت به این اقدام آنان اعلام نمایند.

با این حال انتظار می رود که در صورت صحت این ماجرا، ضمن بررسی فوری و پیگیری موضوع توسط شهردار و مدیران واحد مربوطه اقدامات مقتضی صورت پذیرد تا ضمن ایجاد آرامش خاطر شهروندان و نگهداری و محافظت از قبور متوفیان، نسبت به ایجاد آرامستان جدید شهرستان نیز برنامه های مطلوبی اجرایی گردد.