افتخاری دیگر از پسر نیک مسجدسلیمان/ پس از ایران و آسیا ؛اروپا زیر گامهای حسین عالی محمدی  +تصاویر رکورد جدید
افتخاری دیگر از پسر نیک مسجدسلیمان/ پس از ایران و آسیا ؛اروپا زیر گامهای حسین عالی محمدی  +تصاویر رکورد جدید

سایت خبری شهر اولین ها// حسین عالی محمدی پس از افتخار آفرینی در سطح ایران و آسیا که آخرین آن در برج العرب دبی جدید بوده ،اکنون در سطح اروپا نیز به افتخار آفرینی جدید اقدام نموده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،حسین عالی محمدی ورزشکارجوان و با استعداد مسجدسلیمانی که تاکنون چندین […]

سایت خبری شهر اولین ها// حسین عالی محمدی پس از افتخار آفرینی در سطح ایران و آسیا که آخرین آن در برج العرب دبی جدید بوده ،اکنون در سطح اروپا نیز به افتخار آفرینی جدید اقدام نموده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،حسین عالی محمدی ورزشکارجوان و با استعداد مسجدسلیمانی که تاکنون چندین رکورد با توپ فوتبال را به نام خود و شهر مسجدسلیمان به ثبت رسانده است و برای ثبت رکوردی جدید عازم کشور ترکیه شد تا رکورد جدید خود را به ثبت برساند.حسین عالی محمدی, فاتح برج میلاد ظهر امروز بیاد شهدای مسجدسلیمان مسافت 15 کیلومتری بین قاره آسیا و اروپا در کشور ترکیه را با ضربات روپایی و حرکات نمایشی با توپ فوتبال طی کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت:طی مدت اخیر که در ترکیه حضور داشتم سختی حضور در غربت و دوری از وطنم و شهرم مسجدسلیمان را تحمل نمودم تا با قبت رکوردی دیگر افتخار تازه ای را به نام شهرم رقم بزنم.

عالی محمدی افزود: مسیر پانزده کیلومتری پل بسفر به مسیر آسیا به اروپا را متصل می سازد با حرکات نمایشی با توپ و بیاد مردم محروم شهرم و شهدای مسجدسلیمان طی نمودم.امیدوارم تا مسئولین گوشه ای از مشکلات بنده را حل نمایند تا با فراغ بال در اندیشه خلق رکوردهای تازه ای باشم.

پل بسفر یا پل نخست بسفر (به ترکی استانبولی: Boğaziçi Köprüsü) پلی است در استانبول که روی تنگۀ بسفر احداث شده‌است و قسمت آسیاییِ استانبول را به قسمت اروپاییِ این شهر متصل می‌کند. این پل، پلی معلق و فولادی است که ۱۱۵۰ متر طول، ۳۹ متر عرض و ۱۰۵ متر ارتفاع دارد. فاصلۀ سطح آب تا زیر پل ۶۴ متر است. ساخت این پل در سال ۱۹۷۰ شروع شد و در تاریخ ۳۰ اکتبر ۱۹۷۳ افتتاح شد. این پل بین اورتاکوی در قسمت اروپایی و بَیلَربَیی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده‌است.

IMG-20151008-WA0019IMG-20151008-WA0020