افتتاح پروژه های عمرانی مسجدسلیمان همزمان با هفته دولت
افتتاح پروژه های عمرانی مسجدسلیمان همزمان با هفته دولت

شهر اولین ها// مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان برنامه افتتاح پروژه های عمرانی در این شهر را که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید را تشریح کرد. به گزارش شهر اولین ها وی اظهار داشت: در هفته دولت مرکز مخابرات ۲۵۶ شماره ای مرکز بخش عنبر، گاز  رسانی به روستاهای بخش مرکزی و بخش […]

شهر اولین ها// مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان برنامه افتتاح پروژه های عمرانی در این شهر را که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید را تشریح کرد.
به گزارش شهر اولین ها وی اظهار داشت: در هفته دولت مرکز مخابرات ۲۵۶ شماره ای مرکز بخش عنبر، گاز  رسانی به روستاهای بخش مرکزی و بخش عنبر شامل ۲۸ کیلومتر شبکه و خط و ۳۰۰ اشتراک یک سوله ورزشی، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فرهنگیان و یک واحد مرغ گوشتی که این هفته افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار همچنین گفت بهره برداری از ۵/۳ کیلومتر استقرار پایه های تلسکوپی در منطقه هشت بنگله ، نصب آبگرمکن های خورشیدی در روستاها و جایگزینی انرژیهای نو در بخش گلگیر و همچنین برق رسانی به روستاههای این بخش، نصب و راه اندازی دو دستگاه فیدر ۱۳۲ کیلو وات ایستگاه محمد آباد تمبی و همچنین احداث ۲/۱ کیلومتر جاده خروجی پل تمبی از دیگر اقدامات دولت در شهرستان می باشد که در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهند رسید.