اعضای مجمع شاعران آیینی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شدند
اعضای مجمع شاعران آیینی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شدند

سایت خبری شهر اولین ها// نشست مجمع شاعران آیینی بسیج مداحان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد و اعضای این مجمع انتخاب و معرفی شدند.در این نشست اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند تا این مجمع فعالیت خود را در حوزه شعر آیینی منسجم تر از گذشته انجام دهد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، […]

سایت خبری شهر اولین ها// نشست مجمع شاعران آیینی بسیج مداحان شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد و اعضای این مجمع انتخاب و معرفی شدند.در این نشست اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند تا این مجمع فعالیت خود را در حوزه شعر آیینی منسجم تر از گذشته انجام دهد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نشست مجمع شاعران آیینی بسیج مداحان شهرستان مسجدسلیمان عصر امروز برگزار شد و اعضای اصلی این مجمع انتخاب و معرفی شدند. در این نشست که با حضور مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان و اعضای این کانون بهمراه تنی چند از شاعران آیینی مسجدسلیمان برگزار شد مجمع شاعران آیینی زیر نظر بسیج مداحان ناحیه مقاومت شهرستان و سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد که اعضای آن به شرح زیر می باشد :

فرزین سلطانی( رییس) – جمشید قنبری (نایب رییس) – عبدالله عالیوند (دبیر مجمع)

در این نشست همچنین سه نفر دیگر بعنوان اعضای علی البدل و 10 نفر نیز بعنوان اعضای مجمع شاعران آیینی شهرستان مسجدسلیمان تعیین شدند. گفتنی است که این مجمع با هدف ارتباط و تعامل بیشتر با مداحان اهل بیت(ع) شهرستان و کانون مداحان تشکیل شده است.

7 (2)