اعتبارات پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و شركت ملي نفت تامين مي‌شود
اعتبارات پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و شركت ملي نفت تامين مي‌شود

شهر اولین ها//منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: پس از نشست های متعدد با مسئولین مربوطه و مدیران محیط زیستی و رفع نگرانی های زیست محیطی در خصوص احداث این جاده بالاخره به جمع بندی رسیده تا این پروژه پس از 5 سال توقف مجددا فعال شود. رحمانی افزود: این جاده محور پر […]

شهر اولین ها//منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: پس از نشست های متعدد با مسئولین مربوطه و مدیران محیط زیستی و رفع نگرانی های زیست محیطی در خصوص احداث این جاده بالاخره به جمع بندی رسیده تا این پروژه پس از 5 سال توقف مجددا فعال شود.

رحمانی افزود: این جاده محور پر تردد مسجدسلیمان اهواز را 35 کیلومتر کوتاه کرده و موجب کاهش زمان سفر شهروندان می شود .
وی گفت: با احداث این جاده، حوادث در این محور پر تردد که مسیر ارتباطی به جاده مسجدسلیمان شهرکرد نیز است به میزان چشمگیری کاهش یافته و موجب ایمنی بیشتر مسافرت ها خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین با کاهش زمان سفر، به مقدار قابل توجهی در مصرف بنزین صرفه جویی شده و پیش بینی کارشناسان از بازگشت سرمایه انجام شده در کمتر از سه سال از محل صرفه جویی بنزین حکایت دارد .
رحمانی اظهار كرد: احداث جاده ميانبر در مسير مسجدسليمان – اهواز از سه راهي نفت سفيد آغاز مي‌شود و تا دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان ادامه مي‌يابد.
وي با بيان اين‌كه اعتبارات اين پروژه از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و شركت ملي نفت تامين مي‌شود،افزود: اجراي پروژه جاده ميانبر مسجدسليمان – اهواز طول سفر در اين مسير را 40 دقيقه كاهش مي‌دهد.
رحمانی گفت: علاوه بر كاهش زماني مسير مسجدسليمان اهواز در اين پروژه سعي شده است كه مسيري بهينه و امن احداث شود تا اين مسير در آينده به چشم‌انداز خوبي براي مناطق مسجدسليمان، انديكا و لالي تبديل شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: آغاز مجدد این پروژه را مرهون پیگیری های علی عسگر ظاهری نماینده محترم شهرستان تلاش دکتر شریعتی استاندار خوزستان و عنایت ویژه دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی هستیم.
وی افزود: پس از جلسات مکرر با مسئولان محیط زیست مقرر شد در هفته آینده به همراه هیاتی از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و محیط زیست استان و نماینده شهرستان از طریق بالگرد بازدیدی از محل عبور جاده داشته باشیم و سپس عملیات اجرایی آغاز شود./تابناک