اطلاعیه استخدام فاز اول کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان
اطلاعیه استخدام فاز اول کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان

شهر اولین ها//شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه از بین افراد بومی اقدام نماید. به گزارش شهر اولین ها، شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون و […]

شهر اولین ها//شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه از بین افراد بومی اقدام نماید.
به گزارش شهر اولین ها، شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (مسجدسلیمان) جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه از بین افراد بومی ساکن شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل (که شرح کامل بومی در دفترچه ازمون امده است) اقدام نماید.

از آنجا که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از تاریخ۱۳۹۵٫۷٫۳به مدت ده روز و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. لذا متقاضیان جهت اطلاع از شرایط استخدام می توانید به سایت سازمان سنجش و یا شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان به آدرس:(www.sanjesh.org) و (www.kalco.ir) مراجعه نمایند. در ضمن اطلاعیه و شرح کامل شرایط ازمون در روزنامه ها و سایت های محلی و اینستاگرام شرکت آلومینیوم (masjedsoleiman-kalco) قابل دسترس می باشد.