آغاز مسابقات استقلال مسجدسلیمان در لیگ دسته اول خوزستان
آغاز مسابقات استقلال مسجدسلیمان در لیگ دسته اول خوزستان

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در اولین هفته رقابتهای لیگ دسته اول خوزستان جمعه این هفته به میدان خواهد رفت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، آبی پوشان مسجدسلیمانی که پس از سقوط به لیگ یک در سال ۹۱ چهارمین سال حضور خود در این مسابقات را سپری می کنند […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در اولین هفته رقابتهای لیگ دسته اول خوزستان جمعه این هفته به میدان خواهد رفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، آبی پوشان مسجدسلیمانی که پس از سقوط به لیگ یک در سال ۹۱ چهارمین سال حضور خود در این مسابقات را سپری می کنند در اولین هفته میهمان استقلال هفتکل خواهند بود.این دیدار ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۳ آذرماه برگزار خواهد شد.استقلالی ها که با هدایت شهروز بهامیریان پا به این مسابقات خواهد گذاشت با تیمهای استقلال هفتکل ،آنشان پارس ایذه، نصر رامهرمز ، استقلال ویس و جاوید اهواز همگروه می باشد.

آبی پوشان که دیدارهای تدارکاتی متعددی را در بازیهای پیش فصل خود برگزار کرده اند با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان مسابقات خود را در فصل جاری آغاز خواهند نمود. ضمن اینکه دیدار تدارکاتی این تیم مقابل استقلال صنعتی خوزستان روز سه شنبه ۱۷ آذرماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.