استاندارخوزستان:پروژه جاده اهواز-مسجدسلیمان به زودی به مناقصه گذاشته می شود
استاندارخوزستان:پروژه جاده اهواز-مسجدسلیمان به زودی به مناقصه گذاشته می شود

شهر اولین ها// استاندار خوزستان در برنامه تلویزیونی  سیمای خدمت که به مناسبت هفته دولت پخش می شود به تشریح اقدامات دولت در استان پرداخت. به گزارش شهر اولین ها، استاندار شریعتی در بخشی از این گفتگو در خصوص مسئله جاده های استان سخن گفت و اظهار داشت: جاده رامهرمز به بهبهان که جاده ای […]

شهر اولین ها// استاندار خوزستان در برنامه تلویزیونی  سیمای خدمت که به مناسبت هفته دولت پخش می شود به تشریح اقدامات دولت در استان پرداخت.

به گزارش شهر اولین ها، استاندار شریعتی در بخشی از این گفتگو در خصوص مسئله جاده های استان سخن گفت و اظهار داشت: جاده رامهرمز به بهبهان که جاده ای حادثه خیز و پرتردد میباشد با پیگیری های انجام شده مجوز ساخت ۴۰ کیلومتر نهایی آن اخذ شده و به عنوان یک طرح ملی وارد مناقصه شده است. همچنین جاده هفتکل به اهواز طی ۲ ماه آینده به مناقصه میرود و ۴ خطه میشود. جاده ایذه به کارون ۳ در حال انجام است و قرارگاه خاتم پروژه را در دست دارد.

جاده اهواز به مسجد سلیمان نیز بودجه ای ناچیز در حد ۹۰۰ میلیون تومان دارد که علت آن نیز سد محیط زیستی است و با طراحی جدید و پیش بینی یک تونل در این مسیر؛ مشکل محیط زیستی این جاده حل خواهد شد و اهواز به مسجد سلیمان حدود ۴۰ کیلومتر نزدیکتر خواهد شد و پروژه بودجه خوبی خواهد گرفت که به زودی به مناقصه میرود.