از شهردار مسجدسلیمان به عنوان شهردار نمونه فرهنگی تقدیر شد
از شهردار مسجدسلیمان به عنوان شهردار نمونه فرهنگی تقدیر شد

شهر اولین ها//به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و هم چنین میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه ای با نشست صمیمانه هنرمندان مسجدسلیمان در بیست و هشتم آذرماه در فرهنگسرای جوان برگزار گردید. این همایش که با همکاری روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان و اداره ارشاد اسلامی تدارک دیده شده […]

شهر اولین ها//به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و هم چنین میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه ای با نشست صمیمانه هنرمندان مسجدسلیمان در بیست و هشتم آذرماه در فرهنگسرای جوان برگزار گردید.
این همایش که با همکاری روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان و اداره ارشاد اسلامی تدارک دیده شده بود، از پیشکسوتان، هنرمندان و مدیران ادوار گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد.


در ادامه با اهداء لوح یادبود و صدور پایان نامه های هنرجویان؛ اختتامیه کارگاه آموزشی هنرهای نمایشی و نمایشگاه عمومی عکس توسط ریاست اداره ارشاد و پیشکسوتان انجام شد.
حاشیه پایانی این نشست با اهداء لوح تقدیر و قاب عکسی با مضمون (اولین تابلو مینیاتور و خاتم کاری شکار بختیاری) از عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، به عنوان یکی از چهره های حامی فرهنگ و هنر شهر و شهردار نمونه فرهنگی؛ و همچنین از رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری تقدیر بعمل آمد و در آخر با نمایش فیلم مستند «دا» به نویسندگی و کارگردانی گودرز ظاهری به پایان رسید.