اردوی جهادی سنجش سلامت روستاییان در مسجدسلیمان برگزار شد
اردوی جهادی سنجش سلامت روستاییان در مسجدسلیمان برگزار شد

شهر اولین ها//به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج طرح سنجش و ارزیابی سلامت روستاییان با همکاری مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها،  در این اردوی جهادی یک روزه که در آستانه هفته بسیج و در بخش عنبر برگزار شد […]

شهر اولین ها//به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج طرح سنجش و ارزیابی سلامت روستاییان با همکاری مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها،  در این اردوی جهادی یک روزه که در آستانه هفته بسیج و در بخش عنبر برگزار شد تیم پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان شامل پزشکان متخصص اطفال، دارو ساز، چشم، دهان و دندان و همچنین کارشناسان مامائی و بهداشت روان بیش از ۴۰۰ مراجعه کننده از روستاییان بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان را بصورت رایگان ویزیت نمودند.

طی این طرح ابتکاری قند خون، فشار خون، نوار قلب و بینایی سنجی مراجعه کنندگان نیز توسط کارشناسان مربوطه اندازه گیری و سنجیده شده و مراجعه کنندگان از وضعیت سلامتی خود مطلع و مورد مشاوره قرار  گرفتند.

دکتر فولادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان طی گفت و گوی کوتاهی هدف از این اقدام را افزایش سطح مشارکت های اجتماعی و فرهنگی صنعت نفت در این منطقه و در راستای ارائه خدمات عام المنفعه عنوان کرد و افزود : این طرح بصورت مقطعی اجرا نخواهد شد و با برنامه ریزی های بعمل آمده و پشتیبانی های ارزنده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نظر داریم این طرح را در زمان بندی های مختلف در دیگر مناطق حوزه عملیاتی این شرکت پیاده سازی نماییم تا خدمات بهداشتی و درمانی صنعت نفت در جهت حفظ بهداشت و سلامت جامعه غیر نفتی نیز ارائه گردد.