اخراج پر سر وصدای بختیاری زاده/ آیا نتایج امسال تیم نفت ضعیف تر از سال گذشته بوده است؟
اخراج پر سر وصدای بختیاری زاده/ آیا نتایج امسال تیم نفت ضعیف تر از سال گذشته بوده است؟

شهر اولین ها// مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان در تصمیمی ناگهانی سرمربی جوان خود را برکنار کردند. به گزارش شهر اولین ها، خلاصه خبر این بود: «سهراب بختیاری زاده از سرمربیگری نفت مسجد سلیمان برکنار شد». حکمی که از سوی هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان زده شده بود، اما مسئولین باشگاه از ابلاغ آن […]

شهر اولین ها// مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان در تصمیمی ناگهانی سرمربی جوان خود را برکنار کردند.

به گزارش شهر اولین ها، خلاصه خبر این بود: «سهراب بختیاری زاده از سرمربیگری نفت مسجد سلیمان برکنار شد». حکمی که از سوی هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان زده شده بود، اما مسئولین باشگاه از ابلاغ آن به بختیاری زاده خودداری می‌کردند تا سرانجام قرعه ابلاغ به نام سرپرست این تیم افتاد.

اخراج ناگهانی و البته مشکوک سهراب بختیاری زاده از نفت مسجد سلیمان آن هم بعد از پشت سر گذاشته شدن بحران‌ها در این تیم و رسیدن نفت به آرامش نسبی بیشتر از این که ناگهانی و غافلگیرکننده باشد، غیر قابل باور و مشکوک به نظر رسید.

بختیاری زاده که بعد از تغییرات مدیریتی که چندی پیش در باشگاه نفت مسجد سلیمان صورت گرفته بود -ظاهرا- به آرامش نسبی رسیده بود، در حالی بی سر و صدا از کار برکنار می‌شود که حکم برکناری‌اش دو روز قبل از ابلاغ آماده شده بود.

سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان که برنامه‌های اردو و نقل و انتقالات نیم فصل تیمش را هم آماده اجرا کرده بود، شب گذشته و بعد از ابلاغ ناگهانی این حکم راهی مسجد سلیمان می‌شود تا پیگیر این اتفاق باشد.

آیا نفت امسال از تیم سال گذشته ضعیف تر بوده است ؟

اگر چه در خبر اخراج بختیاری زاده علت برکناری وی کسب نتایج ضعیف عنوان شده است اما با بررسی اجمالی و مقایسه اس عملکرد نفت مسجدسلیمان در سال گذشته و امسال تا پایان نیم فصل متوجه خواهیم شد که تفاوت چندانی از نظر غملکرد و کسب نتایج نفت در دو فصل اخیر رخ نداده ، و با وجود کسب نتایج مشابه امسال در سال گذشته توسط فرزاد حافظی باز هم هیأت مدیره و کمیته فنی باشگاه نفت به حمایت از وی ادامه دادند تا در نهایت با جذب بازیکنان در نیم فصل و تقویت تیم شاهد رشد قابل توجه زردپوشان در جدول رده بندی بودیم.
naft-h naft-sohrab
در زیر نگاهی مقایسه ای خواهیم داشت به عملکرد نفت مسجدسلیمان طی فصل گذشته و امسال :
-رتبه در جدول : اگر چه نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته در جمع ۲۰ تیم لیگ یک تا پایان نیم فصل رده سیزدهم را به خود اختصاص داده بود اما در سال جاری و با توجه به کاهش تیمهای لیگ یک به ۱۸ تیم نفت جایگاه چهاردهم را تاکنون کسب نموده است.
امتیاز کسب شده: تیم نفت در سال گذشته تا پایان هفته هفدهم با کسب ۱۹ امتیاز اختلاف ۱۷ امتیازی با صدرنشین و ۶ امتیازی با تیم انتهایی جدول رده بندی داشت. در لیگ امسال اما نفتی ها تاکنون و باتوجه به نزدیکی امتیازات تیمهای بالای جدول ۱۶ امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارند و اگر تیم بحران زده استقلال اهواز را فاکتور بگیریم ، با تیم ماقبل آخر جدول نیز ۶ امیاز اختلاف دارد.
– گل های زده و خورده :
تیم نفت سال گذشته و امسال تا پایان نیم فصل ۱۶ گل به ثمر رساند اما به نسبت سال گذشته که ۱۹ گل خورده را داشته بود به نسبت خط دفاعی بهتری داشته است. تفاضل گل زردپوشان نیز نسبت به سال گذشته (هر چند با تفاضل گل منفی) دو گل ارتقاء یافته است.