احداث فضای سبز و درختکاری در ورودی منطقه نصیرآباد با مشارکت شهرداری مسجدسلیمان و فعالین محیط زیست+تصاویر
احداث فضای سبز و درختکاری در ورودی منطقه نصیرآباد با مشارکت شهرداری مسجدسلیمان و فعالین محیط زیست+تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// پریسا طاهری:فضای سبز منطقه نصیرآباد با مشارکت شهرداری مسجدسلیمان و فعالین محیط زیست احداث خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،صبح امروز شهردار مسجدسلیمان بهمراه تنی چند از مسئولین واحدهای مختلف شهرداری و فعالین محیط زیست از محل احداث فضای سبز نصیرآباد دیدن کردند.این فضای سبز در ورودی […]

سایت خبری شهر اولین ها// پریسا طاهری:فضای سبز منطقه نصیرآباد با مشارکت شهرداری مسجدسلیمان و فعالین محیط زیست احداث خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،صبح امروز شهردار مسجدسلیمان بهمراه تنی چند از مسئولین واحدهای مختلف شهرداری و فعالین محیط زیست از محل احداث فضای سبز نصیرآباد دیدن کردند.این فضای سبز در ورودی محله نصیرآباد و با مشارکت شهرداری مسجدسلیمان و انجمن نگین ایران زاگرس احداث می شود.

حیدری شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملیات خاکبرداری و تسطیح محل بزودی آغاز خواهد شد تا علاوه بر احداث بوستان محله ای در این منطقه از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات اراضی دولت جلوگیری گردد و منظره مناسبی را برای گردشگرانی که از صفه باستانی سرمسجد بازدید می کنند ایجاد می کنیم.

انجمن نگین ایران زاگرس نیز با کاشت درخت و مراقبت از آنها، همچنین فرهنگ سازی در ایجاد فضای سبز در بین شهروندان نقش بسزایی در احداث این پارک خواهد داشت.این انجمن متشکل از فعالین محیط زیست بوده و یکی از انجمن های برتر استان خوزستان بشمار می رود.

گفتنی ست از خدمات ارزنده شهردار مسجدسلیمان طی سالهای اخیر ایجاد فضای سبز، پارک ها و بوستان در سطح محلات و مناطق مختلف شهرستان بوده که سرانه فضای سبز در مسجدسلیمان به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

بوستان نصیرآباد  (3)بوستان نصیرآباد  (1)بوستان نصیرآباد  (2)