اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و کشف مواد موادمخدر در مسجدسلیمان
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و کشف مواد موادمخدر در مسجدسلیمان

شهر اولین ها//فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و کشف مواد موادمخدر در این شهرستان خبرداد. به گزارش شهر اولین ها، سرهنگ کارآگاه علی حسینی اظهار داشت:طرح پاکسازی نقاط آلوده با رویکرد برخورد با فروشندگان موادمخدر به اجرا گذاشته شد. این مقام مسئول افزود:مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن […]

شهر اولین ها//فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و کشف مواد موادمخدر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شهر اولین ها، سرهنگ کارآگاه علی حسینی اظهار داشت:طرح پاکسازی نقاط آلوده با رویکرد برخورد با فروشندگان موادمخدر به اجرا گذاشته شد.

این مقام مسئول افزود:مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن کسب اخبار موثق در خصوص فعالیت سه پاتوق فروش مواد مخدر در سه نقطه متفاوت،ضمن شناسایی عاملین فروش نسبت به اجرای طرح پاکسازی این نقاط اقدام نمودند.

وی ادامه داد: مامورین پس از شناسایی این پاتوقها با بسیج نیروی انتظامی و در یک عملیات گسترده و در سه مرحله مجزا نسبت به اقدام و موفق به دستگیری شش نفر از سوداگران مرگ و کشف ۱۶۸۴ گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۹ گرمشیشه،۸۹۵ گرم تفاله تریاک ،۵۳ گرم شیشه شیره تریاک ،۳۷۷گرم سوخته تریاک شدند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان ساخت :یکی از آسیب های اجتماعی که می تواند زاینده بعضی جرائم و آسیبهای اجتماعی دیگر باشداعتیاد به مواد مخدر و خرید یا فروش آن است، لذا از همه همشهریان عزیز در مراوده و دوستیابی فرزندان جوان خود دخیل و رفت و آمد آنها را رصد نموده و از ابتلای آنها به ورطه اعتیاد پیشگیری نمایندوهر نوع مواردمشکوک و یا خبر فروش این مواد ویرانگر را با پلیس ۱۱۰ و هر نوع پیشنهاد و انتقاد خود را با تلفن ۱۹۷ در میان بگذارند.