اتفاقات عجیبی که تنها در نفت مسجدسلیمان رخ می دهد… !؟
اتفاقات عجیبی که تنها در نفت مسجدسلیمان رخ می دهد… !؟

سایت خبری شهر اولین ها// در مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور دو بازیکن قبل از شروع مسابقه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پاس همدان از زمین اخراج شدند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در حالی که هر دو تیم برای شروع مسابقه گرم می‌کردند، دو بازیکن از دو تیم شروع به […]

سایت خبری شهر اولین ها// در مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور دو بازیکن قبل از شروع مسابقه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پاس همدان از زمین اخراج شدند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در حالی که هر دو تیم برای شروع مسابقه گرم می‌کردند، دو بازیکن از دو تیم شروع به جر و بحث با یکدیگر کردند و کار بین‌شان بالا گرفت و کم مانده بود که گلاویز شوند و فقط با مداخله سایر بازیکنان این اتفاق نیفتاد اما داور که صحنه را از نزدیک می‌دید، حکم به اخراج هر دو نفر داد و مسابقه بدون آنها آغاز و به تساوی ۱-۱ منجر شد. از سوی دیگر دیروز کاظم حیدرزاده مدیرعامل نساجی قائمشهر که بعد از شکست ۱-۲ تیمش مقابل پیکان از سمت خود استعفا داد، گفت شرایط برای ادامه حضورش مهیا نبوده است. وی در مورد بازی دو هفته پیش نساجی با صنعت نفت نیز که تیمش طی آن دیدار ۴ گل از حریف خورد، گفت: آن گل‌ها به نظر من مشکوک بود و بهتر است کارشناسان ورود و در این مورد اظهارنظر کنند. وی افزود: امیدوارم پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد و حق به حقدار برسد.