آیا فرصت سوزی های کادرفنی نفت مسجدسلیمان ادامه خواهد داشت … ؟
آیا فرصت سوزی های کادرفنی نفت مسجدسلیمان ادامه خواهد داشت … ؟

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی شیرین خانگی برابر آلومینیوم اراک وارد تعطیلات نیم فصل شده تا با تجدید قوا رقابتهای خود را از دو هفته دیگر از سر گیرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پس از عملکرد ضعیف و دور از انتظار یوسف بهزادی سنگربان نفتی […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی شیرین خانگی برابر آلومینیوم اراک وارد تعطیلات نیم فصل شده تا با تجدید قوا رقابتهای خود را از دو هفته دیگر از سر گیرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پس از عملکرد ضعیف و دور از انتظار یوسف بهزادی سنگربان نفتی ها در مقابل آلومینیوم اراک و تعویض وی در اوایل نیمه دوم ،پژمان باقری گلر آینده دار و تأثیرگذار زردپوشان عهده دار حفاظت از دروازه نفت شد تا نقش پررنگ و تأثیرگذاری در پیروزی سه بر دو شیران زاگرس ایفا کند. باقری که برای اولین بار در طول این فصل و در شرایطی حساس به بازی سپرده شد با واکنش های تماشایی و انگیزه ای مثال زدنی موجب شد تا علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه خود در برتری نفتی ها نیز سهیم باشد.

هر چند که شنیده ها حاکی از آن بوده که پژمان باقری تا آخرین لحظات دیدار با ماشین سازی گلر اصلی نفتی ها نام گرفته بود اما در نهایت در آن دیدار نیمکت نشین شد اما حضور موفق وی در دیدار اخیر نویدبخش ظهور دروزاه آینده دار دیگر پس از گودرز داودی بوده است و بدون شک با اعتماد بیشتر کادرفنی در آینده بیشتر از وی خواهیم شنید.

IMG-20151228-WA0015

با تمام این تفاسیر و در فصل نقل و انتقالات شنیده ها حاکی از آن است که نفتی ها درصدد جذب یک دروازه بان جدید هستند که در صورت تحقق این امر بازهم شاهد فرصت سوزی کادرفنی خواهیم بود.چرا که با وجود جوان مستعد و آینده داری همچون باقری و اعتماد بیشتر کادرفنی به وی در کنار حسینی و بهزادی قطعاً شاهد هنرنمایی های بیشتر این گلر در درون دروازه نفت مسجدسلیمان خواهیم بود.