آیا نمی خواهند نفت مسجدسلیمان دوباره لیگ برتری شود !؟
آیا نمی خواهند نفت مسجدسلیمان دوباره لیگ برتری شود !؟

سایت خبری شهر اولین ها// شکست خانگی نفت مسجدسلیمان در هفته سی و سوم لیگ یک و فاصله گرفتن از کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر بازهم این شائبه را در ذهن هواداران نفتی متبادر ساخته که دستهایی در کار است تا از حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر جلوگیری شود !؟ به گزارش […]

سایت خبری شهر اولین ها// شکست خانگی نفت مسجدسلیمان در هفته سی و سوم لیگ یک و فاصله گرفتن از کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر بازهم این شائبه را در ذهن هواداران نفتی متبادر ساخته که دستهایی در کار است تا از حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر جلوگیری شود !؟

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در حالی که شاگردان فرزاد حافظی هفته ها بود که طعم شکست را نچشیده بودند و یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم بوده اند با کشست مقابل ماشین سازی در خانه شانس خود را برای صعود به رقابتهای لیگ برتر تا حدود زیادی کمرنگ می بینند تا اینروزها شائبه ای قدیمی باز هم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مطرح شود. اینکه برخی ها نمی خواهند نفت مسجدسلیمان لیگ برتری شود …!؟

تمامی این مسائل و فرضیات در حالی مطرح می شود که چند سال قبل نفتی ها با سرمربیگری فرزاد حافظی در آستانه حضور در پلی آف لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان در مسجدسلیمان دو بر صفر شکست خوردند تا ضمن عدم راهیابی به مرحله پلی آف آغازگر این فرضیه باشند. هرچند که یکسال بعد زردپوشان با بهروز مکوندی مقتدرانه به لیگ برتر صعود کردند و در آنجا با کسب نتایج نه چندان ضعیف و حواشی متعدد به لیگ یک بازگشتند.

با تمام این تفاسیر حضور پرقدرت زردپوشان در لیگ امسال بویژه در نیم فصل دوم امیدها را برای صعود به لیگ برتر زنده کرد اما نبود زیرساختهای مناسبی همچون هتل،فرودگاه و … در مسجدسلیمان که پیش از این توسط مدیران سازمان لیگ مورد اشاره قرار گرفته بود حضور شیران زاگرس را در شرایط کنونی در لیگ برتر کلاً منتفی می نماید.هر چند که امیدواری ها همچنان در میان تماشاگران ، کادرفنی و بازیکنان این تیم وجود داشته باشد …