آمادگی گودرز داودی در تمرینات استقلال صنعتی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا
آمادگی گودرز داودی در تمرینات استقلال صنعتی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

شهر اولین ها// دروازه بان آسیب دیده استقلال خوزستان که از چندی پیش تمرینات خود را آغاز نموده در آستانه لیگ قهرمانان آسیا از آمادگی کامل برخوردار است. به گزارش شهر اولین ها،گودرز داوودی که به دلیل آسیب دیدگی شدید در تابستان آسیب دید و شهریور تحت عمل جراحی قرار گرفت،با آغاز تمرینات خود در […]

شهر اولین ها// دروازه بان آسیب دیده استقلال خوزستان که از چندی پیش تمرینات خود را آغاز نموده در آستانه لیگ قهرمانان آسیا از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش شهر اولین ها،گودرز داوودی که به دلیل آسیب دیدگی شدید در تابستان آسیب دید و شهریور تحت عمل جراحی قرار گرفت،با آغاز تمرینات خود در استقلال خوزستان به مرز آمادگی رسیده و از شانس بالایی جهت همراهی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است. تیم استقلال خوزستان که در گروه دوم منطقه غرب آسیا با تیمهای الجزیره امارات، لخویا قطر و برنده پلی آف (برنده الفاتح عربستان با برنده نسف‌قارشی ازبکستان و الحد عمان) همگروه است امسال تجربه جدیدی را در مسابقات آسیایی پیش رو خواهد داشت.

گفتنی است که گودرز داودی دروازه بان استقلال خوزستان در یک دیدار دوستانه پیش از دیدار رسمی استقلال خوزستان مقابل  نفت تهران از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شد.