آلومینیوم هرمزگان 43 ماه در حسرت پیروزی مقابل نفت ( اینفوگرافی )
آلومینیوم هرمزگان 43 ماه در حسرت پیروزی مقابل نفت ( اینفوگرافی )

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر فردا برای هفتمین بار در مقابل یکی از نمایندگان فوتبال هرمزگان قرار خواهد گرفت. زردپوشان پس از 600 روز بار دیگر مقابل آلومینیوم هرمزگان قرار می گیرند تا با کسب سه امتیاز احتمالی این جایگاه خود را در جدول ارتقاء بخشند. به […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر فردا برای هفتمین بار در مقابل یکی از نمایندگان فوتبال هرمزگان قرار خواهد گرفت. زردپوشان پس از 600 روز بار دیگر مقابل آلومینیوم هرمزگان قرار می گیرند تا با کسب سه امتیاز احتمالی این جایگاه خود را در جدول ارتقاء بخشند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکنون شش دیدار را مقابل نمایندگان فوتبال هرمزگان انجام داده است که تنها در یک دیدار متحمل شکست شده است. نکات جالب و خواندنی این دیدارها به شرح زیر می باشد :

  • تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکنون دو بار مقابل شهرداری بندرعباس قرار گرفته که یک تساوی و یک برد را در این دیدارها رقم زده است.ضمن اینکه در چهار دیداری که نفت مقابل آلومینیوم دیگر نماینده هرمزگان قرار گرفته دو پیروزی،یک تساوی و یک شکست را کسب نموده است.
  • در چهار نفت و آلومینیوم 7 گل به ثمر رسیده که سهم نفت 4 گل و سهم آلومینیوم سه گل بوده است.
  • مربیان نفت مسجدسلیمان در دیدارهای پیشین عبارتند از : بختیاری زاده (یک تساوی) و  باقری نیا (یک شکست ) مقابل شهرداری بندرعباس / داریوش یزدی (یک شکست و یک تساوی) و بهروز مکوندی (دو پیروزی ) مقابل آلومینیوم.
  • دو تیم نفت و آلومینیوم پس از 600 روز بار دیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.آخرین جدال دو تیم در 19 فروردین 93 منجر به پیروزی یک بر صفر نفتی ها و صعود به لیگ برتر کشور شده بود.
  • گلزنان نفت مسجدسلیمان در شش دیدار اخیر عبارتند از : جلیل سواری و فرزاد محمدی (گل به شهرداری بندرعباس ) / وحید امیری،همایون گراوند، میلاد شیخ سلیمانی و حکیم نصاری (گل به آلومینیوم ).
  • تیم فوتبال آلومینیوم حدود 43 ماه ( 1320 روز ) در حسرت پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بوده و آخرین برد آنان به پیروزی یک بر صفر در فروردین 91 مقابل نفتی ها باز می گردد.

naft-al

گزارش دیدار آلومینیوم 0 – نفت مسجدسلیمان 1

گزارش دیدار نفت مسجدسلیمان 2 -آلومینیوم 1

گزارش دیدار نفت مسجدسلیمان 1 – آلومینیوم 1

گزارش دیدار شهرداری بندرعباس 0 – نفت مسجدسلیمان 1

گزارش دیدار نفت 1 – شهرداری بندرعباس 1