در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۴ مسجدسلیمان چه گذشت؟
در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۴ مسجدسلیمان چه گذشت؟

سایت خبری شهر اولین ها// در فضای انتخابات گاهی شاهد بداخلاقی های انتخاباتی هستیم که در بحث ملی آن می بینیم به خاطر چند رأی اصولگرا یک شبه اصلاح طلب می شود به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،  آخرین جلسه ی شورای اداری مسجدسلیمان در سال ۹۴ با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه […]

سایت خبری شهر اولین ها// در فضای انتخابات گاهی شاهد بداخلاقی های انتخاباتی هستیم که در بحث ملی آن می بینیم به خاطر چند رأی اصولگرا یک شبه اصلاح طلب می شود

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،  آخرین جلسه ی شورای اداری مسجدسلیمان در سال ۹۴ با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علیرضا گوروئی فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان همچنین اصحاب رسانه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام امینی  نماینده ولی فقیه در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه خواستار حضور اقشار مختلف  مردم در تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در منطقه عنبر شد .

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ۷ اسفند گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تعجب همگان گردید که امیدواریم کسانی که به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا می کنندبه فکر حل مشکلات مردم باشند.

 وی گفت: در فضای انتخابات گاهی شاهد بداخلاقی های انتخاباتی هستیم که در بحث ملی آن می بینیم به خاطر چند رأی اصولگرا یک شبه اصلاح طلب می شود یا بالعکس! بعضی ها بخاطر این که وارد مجلس شوند خیلی راحت تغییر رنگ می دهند اما با ریزش آراء مواجه می شوند چون مردم فهیم ما از بداخلاقی بدشان می آید.

 امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: در فضای انتخاباتی شهرمان هم باید خدا قوت بگویم به طوایف مختلف، کاندیداهای محترم و همه دست اندرکاران انتخابات الان هم که دو کاندیدای محترم از دو طایفه بزرگ به دور بعد راه یافته اند و همین جا مجدداً اعلام می کنم هر کدام از این دو برادر گرامی که رای مردم را به دست بیاورد مورد حمایت من نیز خواهد بود و مثل دوره های پیشین از او نیز حمایت خواهیم کرد.

 امام جمعه مسجدسلیمان گفت: به هیچ وجه در مسجدسلیمان دنبال حزب و دسته نیستیم بلکه به فکر حل مشکلات مردم ، اخلاق و فرهنگ هستیم.

 وی ادامه داد: برخلاف شایعات منتشره خداوند را گواه می گیرم به هیچ کدام از این دو کاندیدا تمایل خاصی ندارم و برای من هیچ فرقی نمی کند کدام یک از این دو عزیز به مجلس برود…

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث تأیید صلاحیت ها هر آنچه از دستمان بر می آمد برای نامزدهای انتخابات انجام دادیم رسماً اعلام می کنم در رد صلاحیت هیچ کاندیدایی دخالت نداشته ام حالا بماند یکی می آید و تریبون به دست می گیرد و هر چه می خواهد به ما می گوید و بعد هم از طریق بلوتوث فیلم را منتشر می کند و… بعضی از افراد خودشان افراد بی ثباتی هستند که امروز با این هستند و فردا با دیگری…

بعضی از آقایان مدیر با من تماس می گرفتند و می گفتند شما در رد صلاحیت فلان شخص تاثیر داشتی؟ به او گفتم شما که یک مدیر هستید می توانید معاون خودتان را به راحتی عوض کنید مگر می شود در کار شورای نگهبان دخالت کرد آن هم با حضور ۱۲ انسان فقیه و حقوقدان

مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان سخنران بعدی این جلسه بود. وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از کاندیداها و هواداران آن ها که با رعایت اخلاق ما را در هرچه بهتر برگزاری این انتخابات کمک کردند. وی میانگین مشارکت مردم را در حوزه مسجدسلیمان ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت این میانگین قابل قبولی ست.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در آستانه ی سال نو از اوضاع کلی عمرانی راضی نیستم. ما از شما مدیران محترم کارهای فوق العاده و غیرقابل دسترس نمی خواهیم اما این که در شهری با قدمت ۱۰۰ ساله هنوز یک پارک درست و حسابی وجود ندارد جای تعجب است. مگر ساماندهی پارک بی بی یان چقدر هزینه دارد که این همه تعلل می شود. و گفت: در بحث فاضلاب مردم خون به دل شده اند برای یک شکستگی باید ۱۰۰ بار تماس بگیری

 رییس شورای تامین شهرستان ادامه داد: مردم با همه این مشکلات پای انقلاب ایستاده اند. آن بخش از مشکلات که قابل حل هستند را حل کنید و اگر هم نمی توانید مردم را احترام کنید.

 وی گفت: دولت باید پاسخگو باشد و مدیرانی که مردم پاسخگو نیستند قطعاً با آن ها برخورد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصرفات غیر قانونی زمین گفت: بعضی ها از شرایط انتخابات سوء استفاده کرده و در آن بحبوحه به در ملاء عام اقدام به تصرف زمین می کردند که قطعاً با آن ها برخورد خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: در دور دوم انتخابات قطعاً نحوه تبلیغ این دو کاندید را مدیریت خواهیم کرد… و اجازه نخواهیم داد به چهره شهر خدشه ای وارد شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حجت الاسلام امینی گفت: قطعا وجود ایشان برای شهرستان یک فرصت است که خیلی از بحران ها در شهرستان را با کمک ایشان کنترل کردیم.

لازم به ذکر است: در جلسه شورای اداری سرهنگ ادیبی فر گزارشی از جزییات تشییع پیکر شهدای گمنام در منطقه عنبر را ارائه داد: همچنین سلطانی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، نایب فدایی رییس شبکه بهداشت و درمان، نجاتی رییس اداره محیط زیست، شیخ رباط رییس اداره بنیاد شهید و امور جانبازان و ایثارگران به ارائه عملکرد اداره تحت امر خود پرداختند…/آسماری