آتش سوزی یک واحد تجاری در مسجدسلیمان حادثه ساز شد + تصاویر
آتش سوزی یک واحد تجاری در مسجدسلیمان حادثه ساز شد + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// آتش سوزی یک واحد تجاری در بازار مسجدسلیمان حادثه ساز شد.این حادثه که حوالی ظهر امروز رخ داد با حضور عوامل آتش نشانی خاموش گردید اما به نظر می رسد با فرارسیدن فصل گرما و در صورت عدم رعایت موارد ایمنی باز هم شاهد اینگونه سوانح خواهیم بود. به گزارش […]

سایت خبری شهر اولین ها// آتش سوزی یک واحد تجاری در بازار مسجدسلیمان حادثه ساز شد.این حادثه که حوالی ظهر امروز رخ داد با حضور عوامل آتش نشانی خاموش گردید اما به نظر می رسد با فرارسیدن فصل گرما و در صورت عدم رعایت موارد ایمنی باز هم شاهد اینگونه سوانح خواهیم بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، ظهر امروز خبر آتش سوزی یک واحد تجاری در منطقه سه راهی پشت برج با حضور عوامل آتش نشانی همراه بود که در نهایت منجر به مهار آتش سوزی گردید اما علت دقیق آتش سوزی و میزان خسارات وارده به این واحد توسط کارشناسان بررسی و تعیین خواهد شد.آنچه بیش از همه و پس از وقوع این حادثه جلب توجه می نماید فرا رسیدن فصل گرما و احتمال وقوع مواردی از این قبیل را بایستی جدی گرفت.

IMG-20160603-WA0007_resized_1IMG-20160603-WA0006_resized_1

این موضوع که آتش سوزی های چندسال اخیر در شهرستان آسیب شناسی گردند وکلیه واحدهای صنفی از صدور گواهینامه ایمنی برخوردار گردند بدون شک نقش مهمی در کاهش سوانحی از این قبیل خواهد داشت. اینکه در بسیاری از شهرستانهای دیگر اصناف و بازاریان ملزم به گرفتن گواهینامه ایمنی حریق با مصوبه کمیسیون نظارت هستند موجب افزایش ایمنی واحدهای صنفی در سطح شهر خواهد شد که به نظر می رسد این مهم در شهرستان تاکنون مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

امیدواریم تا با توجه بیشتر به ایمنی سازی واحدهای صنفی و رعایت اصول پیشگیری از سوانحی از قبیل آتش سوزی ، مواردی اینچنین در شهرستان به حداقل ممکن برسد.